Gitarrlektioner i Göteborg Support

Vi finns här för att hjälpa dig så snabbt och smidigt som möjligt!

Support behandlar frågor om gitarrprogram, missade lektioner, betalningar, fakturor, autogiro.
Vi inte möjlighet till telefonsupport då vi är ett väldigt litet företag. 
Respektera din gitarrlärare, kontakta inte honom om ämnen som avgifter, missadelektioner etc. Våra lärare är frilansande musiker med egen F-skatt sedel, och är inte anställda utav Gitarrlektioner i Göteborg, och har inget mandat att svara på dessa frågor, din lärare kommer bara skicka dig vidare hit. 🙂 
Oftast kan din fråga eller ärende hanteras besvaras genom våran FAQ nedan.
Svarar inte någon av frågorna på det du söker efter, vänligen kontakta support via kontaktformuläret på botten av den här sidan.

Fråga "Jag har glömt adressen till vart man bokar lektioner" Svar: Du bokar dina gitarrlektioner på respektive

Göteborg: https://www.gitarrlektionerigoteborg.se/schema

Online: http://www.gitarrlektioner-online.se/schema-max

Fråga: "Jag vill ansluta till autogiro hur gör jag? " Svar: vi använder GoCardless för autogiro, följande länkar gäller för respektive

Gitarrlektioner i Göteborg: https://pay.gocardless.com/AL0002C5J27DV7

Gitarrlektioner Borås & Online https://pay.gocardless.com/AL0002C5J27DV7

Fråga: Jag gav mandat för autogiro men det fungerade inte?

Svar: Du behöver kontakta din bank för att godkänna mandatet för GoCardless, gör du inte detta tillkommer en administrationsavgift på faktura.

Fråga: "Jag har missat några lektioner denna månaden, hur lång tid har jag på mig att nyttja dom?" Svar: Du som gitarrelev har nuvarande och nästa kalendermånad på dig att nyttja missade lektioner.

Det ska understrykas att detta är väldigt flexibelt, du hittar inga många musikskolor som har sådan flexibilitet när det gäller missade lektioner.

Exempel: Missar du 2 sessioner i Juli så har du hela Juli och Augusti på dig att nyttja dina lektioner. Efter Augusti räknas dom som nyttjade och kan inte tas igen.

Fråga: "Jag behöver ta en paus, kan jag ta en paus?" Svar: Absolut! du kan ta paus förutsatt att vi sätter ett nytt startdatum för att du ska få behålla din plats hos oss.

Gör det på länken här:

https://www.gitarrlektionerigoteborg.se/pausa-gitarrlektioner/

Fråga: "Hur ändrar jag mitt lektionspaket?" Svar: Du kan ändra ditt lektionspaket på länken nedan:

https://www.gitarrlektionerigoteborg.se/andring-av-gitarrprogram/

Fråga: Jag sa till min lärare att jag skulle sluta, men jag har fått en avgift ändå?

Din gitarrlärare har inte mandat att godkänna avslut muntligt eller via e-mail, din gitarrlärare sköter inga administrativa uppgifter. Detta ingår inte i hans arbetsuppgifter. Det vill säga det är inte korrekt väg att gå, korrekt väg att gå är att kontakta support nedan.

Fråga: Jag har slutat hos er men det dras lektionsavgifter ändå, varför?

Enligt ditt skriftliga godkännande med oss är det ditt eget ansvar att avsluta mandat för autogiro,  du godkände också att inga återbetalningar görs på betalda lektionsavgifter, du är givetvis välkommen att nyttja dina lektioner du betalat för. 

Fråga: Jag har avslutat mitt mandat för autogiro hos er, nu har jag fått en faktura, varför?

Enligt ditt skriftliga godkännande med oss behöver du fylla i ett avslutningsformulär innan den 16:e på påbörjad kalender månad. Du har fått en faktura för att du avslutat ditt autogiro utan att formellt säga upp ditt abonnemang, vilket är ett krav

Fråga: "Jag har en administrationsavgift på min faktura på 75:- på min faktura, varför?" Svar: Alla våra gitarrelever använder sig utav autogiro. Om du inte ordnat detta tillkommer en administrationsavgift.

Fråga: "Jag har fått en faktura på både e-mail och post, vilken ska jag betala?" Svar: Det är förmodligen samma faktura, se fakturanummer för att dubbelkontrollera.

Fråga: "Jag har mailat support men inte fått något svar?!" 
Svar: Dubbelkontrollera att du skickat till rätt e-mail adress, ett lätt misstag man gör är att ha ett "Ö" (som i Göteborg) när det ska va ett O (som i Goteborg)
Korrekt: (AT) GitarrlektioneriGoteborg.se 

Kontakta support om din fråga inte besvarades ovan:

Support Stängd från Tisdag 13/2 2024 till Torsdag 22/2 2024

Vår support pratar inte flytande svenska men det brukar oftast lösa sig.  Support har för närvarande lång respons tid, men vi löser alla ärenden till 100% så har något blivit fel, oroa dig inte!

Tänk på att hålla god ton, vi gör så gott vi kan!