Gitarrlektioner i Göteborg Support

Support behandlar frågor om gitarrprogram, missade lektioner, betalningar, fakturor, autogiro. Oftast kan din fråga besvaras genom att läsa FAQ nedan. Våran support svarar på frågor 10:30 – 11:30 vardagar via e-mail, våran support pratar engelska. Detta gäller för Gitarrlektioner i Göteborg, Gitarrlektioner Borås & Gitarrlektioner-Online.

Svarar inte någon av frågorna på det du söker efter vänligen kontakta support via kontaktformuläret på botten av den här sidan.

Fråga “Jag har glömt adressen till vart man bokar lektioner”
Svar: Du bokar dina gitarrlektioner på respektive

Göteborg: https://www.gitarrlektionerigoteborg.se/schema

Borås: http://gitarrlektionerboras.se/schema

Online (Max Söderberg) : http://www.gitarrlektioner-online.se/schema-max

Online (Joachim Ragnarsson) : https://www.gitarrlektioner-online.se/schema/

Fråga: “Jag vill ansluta till autogiro hur gör jag? “
Svar: vi använder GoCardless för autogiro, följande länkar gäller för respektive

Gitarrlektioner i Göteborg:
https://pay.gocardless.com/AL0002C5J27DV7

Gitarrlektioner Borås & Gitarrlektioner-Online

https://pay.gocardless.com/AL0002C5J27DV7

Fråga: “Jag vill uppgradera till fler lektioner i veckan, hur gör jag? “
Svar: Det behöver göras innan den 16:e på en påbörjad månad och i mån av plats genom att e-maila support / lektioner

Fråga: “Jag vill gå med i jam sessioner och spela med andra, hur gör jag?”
Svar: Du behöver en direktinbjudan från Marcus / Joachim för att kunna delta, men det skadar inte att fråga din lärare på lektionen.

Fråga: “När kör ni nästa fika / hang out?”
Svar: Vi brukar gå ut med inbjudan 2 veckor innan. Inget datum satt i nuläget.

Fråga: “Jag har en administrationsavgift på min faktura på 75:- på min faktura, varför?”
Svar: Alla gitarrelever som betalar sin månadsavgift via faktura har en administrations avgift på 75:- Oavsett om det är via e-mail eller post. Våra gitarrelever som anslutit sig till autogiro har ingen administrationsavgift.

Fråga: “Jag har fått en faktura på både e-mail och post, vilken ska jag betala?”
Svar: Det är förmodligen samma faktura, se fakturanummer för att dubbelkontrollera.

Fråga: “Jag reser bort en månad från det här gråa och mörka landet, kan jag ta en paus?”
Svar: Absolut! du kan ta paus förutsatt att vi sätter ett nytt startdatum för att du ska få behålla din plats hos oss… och glöm inte ta med gitarren på flyget!

Fråga: “Jag har missat några lektioner denna månaden, hur lång tid har jag på mig att nyttja dom?”
Svar: Du som gitarrelev har nuvarande och nästa kalendermånad på dig att nyttja dom. Det ska understrykas att detta är väldigt flexibelt, du hittar inga många musikskolor som har sådan flexibilitet när det gäller missade lektioner.
Exempel: Missar du 2 sessioner i Juli så har du hela Juli och Augusti på dig att nyttja dina lektioner. Efter Augusti räknas dom som nyttjade och kan inte tas igen.

Kontakta support om din fråga inte besvaras ovan:

Obsevera att våran support är på engelska, du kan skriva på svenska och du kan få svar på svenska men personerna som jobbar med oss med detta pratar inte flytande svenska, däremot engelska